Miele S4213 rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Miele S4213 rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

novwnl 04-10-2014
Geschreven voor: Miele S4213 zwart, grijs

Ik heb in mij leven een behoorlijke hoeveelheid stofzuigers gehad, dit is met afstand de allerslechtste.

-Om te beginnen de plaatsing van de hulpstukken; degene die op de computer bedacht heeft dat je de hulpstukken wel aan de slang kan hangen verdiend ontslag op staande voet. Vandaag nog bij het grofvuil. Volkomen onwerkbaar. De onderdelen vliegen in de rondte bij de geringste beweging.
-Dan de zuigmond. Ook al zo'n computer ontworpen onding. De rubberrand die omhoog moet komen als je op een harde ondergrond zuigt maakt krassen op je dure parket. Volkomen ongeschikt voor dagelijks gebruik. Daarbij is de zuigmond te smal. Als je 100watt zuigvermogen hebt is 12cm veel te smal. Je zuigt jezelf regelmatig gewoon vast op harde ondergronden. Voor spiertraining zeer geschikt, om te stofzuigen absoluut niet.
-De lengte van de stroomkabel is al vaker aan de orde geweest. Waarom Miele toch aan die 6 meter blijft hangen is een raadsel. Veel, en veel te kort.
-De zuigkracht regeling werkt ook al niet. Je zuigt te hard, of niet. Het verschil tussen stand "8" en stand "7" is fenomenaal. 100% zuigkracht tegen 10%. Dat is het verschil ongeveer.
-Stofzakken prijzen dan maar als afsluiten. Welke heeft bedacht dat een stofzak voor 4 euro een normale prijs is??!!

philips900 24-08-2014
Geschreven voor: Miele S4213 rood

Een prima stofzuiger, veel lichter dan mijn vorige Miele. Ook lekker klein, volgens mij de kleinste sledestofzuiger die te krijgen is. Dit was voor mij de doorslaggevende reden om dit type te kiezen vanwege beperkte opslagruimte. Hij lijkt minstens zo stevig als mijn vorige Mieles, en dus zal de duurzaamheid niets te wensen overlaten: en er zitten minder klepjes op die kapot kunnen gaan. Opvallende zaken: geen ingebouwde plaats voor hulpstukken, de borstel is hoger dan de vorige en past niet meer onder (erg lage) kasten, en het snoer is belachelijk kort. Als Miele dat nu eens oploste...

dickrevers 28-07-2014
Geschreven voor: Miele S4213 rood

jammer dat deze stofzuiger maar een snoerlengte heeft van 5,5 meter !! Dat wij deze verkeerde keus hebben gemaakt is Miele
te verwijten, omdat de snoerlengte niet op de verpakking vermeld is. En de verkoper weet nauwelijks wat hij verkoopt.
Bij navraag bij Miele blijkt het niet mogelijk de lengte van het snoer te veranderen. Jammer, dus nooit een Miele meer !